Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Романчик Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Перерва П. Г. 
Комплексний підхід до управління конкурентоспроможностю промислової продукції [Електронний ресурс] / П. Г. Перерва, Т. В. Романчик // Економічні науки. Сер. : Економіка та менеджмент. - 2012. - Вип. 9(1.2). - С. 24-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnem_2012_9(1
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.876 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Осипенко С. М. 
Обґрунтування параметрів наукоємної продукції на основі оцінки та розподілу економічного ефекту [Електронний ресурс] / С. М. Осипенко, Т. В. Романчик // Бізнес Інформ. - 2012. - № 10. - С. 105-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_10_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 417.007 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Перерва П. Г. 
Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства [Електронний ресурс] / П. Г. Перерва, Т. В. Романчик // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 230-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.587 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Романчик Т. В. 
Конкурентоспроможність проектів у контексті теорії конкуренції [Електронний ресурс] / Т. В. Романчик // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 32. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_32_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.021 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Романчик Т. В. 
Теорія інновації: дослідження понятійного апарату [Електронний ресурс] / Т. В. Романчик // Бізнес Інформ. - 2014. - № 10. - С. 138-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_10_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 471.776 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Романчик Т. В. 
Розвиток інтеграційних процесів: проблеми та перспективи українських товаровиробників [Електронний ресурс] / Т. В. Романчик // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2014. - № 46. - С. 207-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2014_46_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.485 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Романчик Т. В. 
Аналіз стану інноваційної активності економіки України [Електронний ресурс] / Т. В. Романчик // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 111-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_21
Мета роботи - дослідження наукової діяльності та інноваційної активності підприємств та організацій України, визначення залежності конкурентоспроможності країни на світовому рівні від вказаних показників та аналіз негативних тенденцій. Відмічено, що лідерами за індексом глобальної конкурентоспроможності є лише ті країни, які позиціонують себе як експортери високотехнологічного обладнання та новітніх технологій. Україна поки не здатна змагатися з інноваційно розвиненими країнами. Інноваційний шлях розвитку можуть обирати для себе заклади, які мають для цього достатній рівень фінансової підтримки, чого, на жаль, бракує сьогодні в Україні. І хоча традиційно Україна вважається державою з вагомим науковим потенціалом, але економічні та геополітичні процеси, що відбуваються, негативним чином вплинули на розвиток її інноваційної діяльності. Приведено низку показників, що характеризують стан інноваційної діяльності підприємств України, динаміку фінансування науки, динаміку чисельності та структури наукових кадрів, проаналізовано деякі проблемні аспекти в цьому напрямку та обгрунтовано шляхи активізації науково-інноваційної діяльності країни з метою підвищення рівня її глобальної конкурентоспроможності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.691 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Романчик Т. 
Деякі аспекти залежності ефективності реклами від фактору часу [Електронний ресурс] / Т. Романчик // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2016. - № 2. - С. 135-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2016_2_13
Обгрунтовано важливість врахування часових параметрів під час вирішення питання запуску нової рекламної кампанії. Час певним чином впливає на ефективність реклами, проявляється у регулюванні таких параметрів, як час запуску рекламної кампанії, її тривалість, час трансляції реклами в засобах масової комунікації, складання графіку застосування засобів реклами. Розглянуто можливість одержання підприємством додаткових переваг завдяки раннім строкам початку просування товару. Обгрунтовано, що чим раніше підприємство почне просувати власний продукт, тим раніше буде одержана додаткова частка прибутку, яка можна спрямувати на розширення виробництва або на додаткові заходи просування. Такий аспект забезпечує "обростання" капіталовкладень ефектом завдяки безперервному та повторюваному кругообігу засобів, які є джерелом нових вкладень. Піднято питання вирішення протиріч раннього початку підготовки споживачів до сприйняття нового товару.
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.405 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Осипенко С. М. 
Обґрунтування цін на продукцію підприємства на основі оптимізаційних моделей [Електронний ресурс] / С. М. Осипенко, Т. В. Романчик, С. В. Писаревський // Бізнес Інформ. - 2020. - № 6. - С. 145-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_6_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.066 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Осипенко С. М. 
Методичні рекомендації щодо вдосконалення управління конкурентоспроможністю підприємства у сфері послуг [Електронний ресурс] / С. М. Осипенко, Т. В. Романчик, О. М. Тесніков, І. О. Куруч // Бізнес Інформ. - 2021. - № 9. - С. 243-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_9_34
Визначено актуальність проблеми управління конкурентоспроможністю підприємств сфери послуг у сучасних умовах господарювання. У змістовному вигляді сформульовано завдання управління конкурентоспроможністю підприємств і запропоновано схему його виконання, яка включає такі етапи: формування факторів, що визначають конкурентоспроможність; обгрунтування показника конкурентоспроможності та його моделі; розрахунок показника конкурентоспроможності та його факторний аналіз; визначення резервів зростання показника конкурентоспроможності; формування завдання з підвищення конкурентоспроможності; формування переліку заходів для виконання завдання; вибір заходів для реалізації; впровадження заходів, контроль і регулювання. Розглянуто порядок розрахунку інтегрального показника конкурентоспроможності, до складу якого входять групи показників, що визначають стан підприємства та конкурентоспроможність його продукції, а також показники всередині кожної групи. Запропоновано методику економічного аналізу рівня конкурентоспроможності підприємства, яка дозволяє провести загальну оцінку своєї конкурентної позиції порівняно з конкурентами; визначити вплив факторів на відмінність своєї позиції від позиції конкурентів; розрахувати резерви зростання показника конкурентоспроможності та розробити заходи щодо їх реалізації. Відповідно до конкурентної стратегії підприємства та завдання по зростанню показника конкурентоспроможності на основі використання положень теорії економічної ефективності обгрунтовується перелік заходів, практичне впровадження яких дозволить виконати завдання при мінімальному обсягу витрат ресурсів. Передбачено оперативний контроль за впровадженням заходів та їх впливом на показник конкурентоспроможності з метою своєчасного прийняття коригувальних управлінських рішень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 684.448 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського